Assistent-locatiemanager

Kinderopvang Zien… de kinderopvang waar je wordt gezien! Wij creëren graag verbondenheid door met aandacht naar elkaar te kijken en luisteren. Wij werken met een onderscheidende visie, heldere communicatie en zorgvuldig gekozen kernwaarden: Zien, Respect, Vertrouwen en Verwondering.
Het optimaal faciliteren van onze pedagogisch medewerkers in hun zorg voor de kinderen staat hierbij centraal. Zien haalt het beste in haar medewerkers naar boven. Wij hebben oog voor het welzijn en werkplezier van onze medewerkers. Heb jij oprechte aandacht voor kinderen en werk je graag in een inspirerende werkomgeving? Lees dan snel verder en hopelijk Zien wij jou gauw!
Wat ga je doen?
Als assistent locatiemanager bij Kinderopvang Zien ben jij de steun en toeverlaat van de locatiemanager op onze locatie in Roden. Jullie zijn verantwoordelijk voor het werkplezier en welzijn van alle medewerkers, de klanttevredenheid van ouders en het organiseren van een gezonde bedrijfsvoering.
Onze locatie in Roden is een moderne en gezellige kinderopvang, in de wijk Nieuw-Roden. De kinderen worden verdeeld over 2 groepen op het kinderdagverblijf en 3 groepen op de bso. Er is een grote tuin waar de kinderen lekker kunnen spelen, leren en ontdekken. Wij vinden het belangrijk dat de kinderen zich veilig en vertrouwd voelen bij ons. Daarom werken wij met een vast team van professionele en betrokken medewerkers. Zij kennen de kinderen goed en stimuleren hun ontwikkeling op een speelse manier.
Op deze locatie werken ongeveer 20 collega's die allemaal hun eigen talent meebrengen om de beste zorg voor de kinderen te bieden. Verdere algemene taken zijn:
Je ondersteunt en motiveert de pedagogisch medewerkers;
Je bent aanspreekpunt voor ouders;
Je verzorgt de planning. Hierin bewaak je het evenwicht tussen kind bezetting en personeelsplanning;
Je draagt bij aan het dagelijks beheer van de locatie;
Een aantal uren per week wordt je ingezet de groep. Hier verzorg je samen met de pedagogisch medewerkers de opvang van de kinderen binnen Zien.
Wat vragen we van jou?
Je hebt ervaring of affiniteit met coördineren en leidinggeven. Daarnaast heb je een aantal jaren ervaring op het KDV en de BSO;
Je hebt affiniteit of ervaring met onze pedagogische visie vanuit Reggio Emilia & Emmi Pikler;
Je herkent je in onze kernwaarden Zien, Respect, Vertrouwen en Verwondering;
Je hebt een relevante opleiding die gekwalificeerd is volgens de cao-eisen voor kinderopvang, inclusief het certificaat Werken met 0-jarigen. Ook voldoe je aan de taaleis 3F. Twijfel je aan je opleiding? Hier doe je de Diplomacheck.
Je kunt goed plannen en organiseren en bent secuur in de administratie;
Je bent zelfstandig en beschikt over goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden;
Je kunt goed schakelen en flexibel inspelen op ad hoc zaken.
Wat biedt Kinderopvang Zien jou?
Een omgeving waarbij we waarde hechten aan werkplezier, ontwikkeling en verbinding. Verder bieden wij jou:
Een enthousiast en gedreven team dat net als jij de beste kinderopvang willen bieden;
De mogelijkheid tot verdere ontwikkeling in jouw rol;
Een jaarcontract 26 uur per week (met daarna uitzicht op vast);
Salaris volgens de cao-kinderopvang schaal 7 (€2.990,- tot €3.992,-);
Reiskostenvergoeding;
Eindejaarsuitkering.
Solliciteer nu!
Wil jij meewerken in een organisatie waar jij wordt gezien? Solliciteer dan via de 'solliciteer nu' knop. Wij lezen daar graag terug waarom deze rol zo goed bij jou past en wat jouw ervaring is.
Wanneer je vragen hebt over de vacature kun je contact opnemen met Marijke Kamstra (HR Adviseur) tel: 06 82 06 38 89
Deze vacature wordt ook intern gedeeld zodat onze huidige medewerkers de kans krijgen om te solliciteren.
Zien wij jou snel?